2013-02-03

Jävla äckel

Nu trodde ni säkert att jag för en gång skull skulle ösa ner alla mina känslor mot någon specifik individ på den vita skärmen och sedan efter ett tag inse att jag kanske borde tatt det lugnt med hatandet... Men nej.
Detta är TUSEN gånger värre. JÄVLA ÄCKEL VIRUS SOM GJORT MIG SÅ JÄVLA FÖRKYLD.

Detta var längesen. Jag brukar oftast få nån rejäl förkylning en gång om året, så jag antar att det var min tur nu. Jäkligt passande. Om nu en förkylning kan va passande. Nu tänker ni säkert att "ååh Gud va skönt att va hemma och va sjuk, ligga i soffan och glo på pretty little liars"... Eller "fan va skönt att inte va i skolan, slippa matten på måndagar..", så brukar iaf jag tänka när nån säger att de är sjuka. För att vara helt ärlig så brukar jag inte bry mig ett skit om "hon som är hemma och är förkyld igen", det enda jag bryr mig om är hur avundsjuk jag är för att hon får ligga där hemma i sin varma säng framför tvn. Om nån är magsjuk så ja, men förkylningar brukar jag bara vara avundsjuk på.

Men sen ligger man där själv. I samma båt så att säga. Näsan rinner som på ett äckligt dagisbarn, öronen värker så man börjar böla. Lederna ilar så man gnäller på mamma att man vill amputera. Smaken och matlusten försvinner vilket är hemskt när man har en hel påse ostbågar framför sig. Ryggen och knäna värker som på "gunnbritt 82 bast". Huvudet behöver minst två paket alvedon och ipren om dagen. Och sist men inte minst. Alla dessa inbillningar. Jag inbillar mig att jag varje gång mår minsta lilla dåligt, att jag ska bli magsjuk. Kastspyor är väl gosigt. Äej fyfan.

När man själv ligger här med en jäkla massa förkylningsvarianter, allt på samma gång, så känns det fan inte så jävla bra. Prov på tisdag också. Jäkligt passande. Verkligen.

Eftersom jag ser ut som skit i mitt tillstånd så får ni en bild på mina älskade vackra vänner. Jag kan ju inte direkt säga "jag bjuder på det" eftersom det isf i själva verket är de som bjuder på bilden haha. Hoppas ni inte tar illa upp gosisar, denna bilden satte iaf ett leende på mina läppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar