2012-12-05

Mina favoriter!

Jag tänkte såhär. Att eftersom det snart är jul och nu när det är december så får man ju faktiskt lyssna på jullåtar (Äntligen!) Så tänkte jag slänga upp några av mina absoluta favoriter jag lyssnar på när det är jul. Ni alla har antagligen hört de allra flesta tusentals gånger förut, men det skadar väl inte att höra dem igen? Om det nu är fallet kan nu ju skrolla vidare :)

  • Fairytale Of New York                                        The Pogues featuring Kirsty MacColl
  • White Christmas (duet with Shania Twain)        Michael Bublé
  • Tänd Ett Ljus                                                       Triad
  • Do They Know It´s Christmas?                          Band Aid
  • Mer Jul                                                                Adolphson & Falk
  • Mistletoe                                                             Justin Bieber
  • Frosty The Snowman                                         Bing Crosby
  • Christmas Lights                                                Coldplay
  • Put The Lights On The Tree                              Sufjan Stevens
  • Shake Up Christmas                                          Train
  • Santa Baby                                                         Eartha Kitt
  • Lat Christmas                                                    Wham!
  • Juligen                                                               Just D
  • Driving Home For Christmas                           Chris Rea

Endast för att få lite extra julstämning bjuder jag på en bild från julen 2000, då jag vara fyra år. Här sitter jag och myser med min fina farfar framför kalle anka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar