2012-12-05

Dagens outfit!

Tänkte visa vinterns mode lite såhär på bloggen dårå. Idag är jag klädd i en grå tjocktröja från Björn Borg, tshirt från tshirt store och långkallingar från Svea. Kombinationen av plaggen ger kroppen ett lyft och får fram dina vackraste egenskaper. Att långkalsongerna smiter åt runt benen gör dig bara ännu vackrare. Färgkombinationerna är väl genomtänkta då rosa för att den grå färgen träder fram på ett helt makalöst sätt. den alltför stora tshirten blir en ultimat kontrast till långkalsongerna...

HAHA näe orkar inte. Säkert bara jag som tyckte det där var kul. Detta är såklart bara på skämt haha! Det är ett ganska så exemplariskt exempel på vad jag brukar ha på mig när jag traskar omkring hemma med feber och växlar mellan ställen som sängen, soffan, köket. Tyckte det var kul att ta en liten outfitbild även de dagar då man inte alls vill visa sig för folk egentligen, för vi alla kan ju inte se bra ut varje dag, livet ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar