2011-11-18

Trött

Trött efter dagen och en slitsam vecka. Ikväll, eller ja, iaf efter skolan åt jag och pappa middag (mamma var med några vänner) och sedan gick vi i lite affärer och letade efter en vinterjacka, men jag hittade ingen som jag tyckte särskilt mycket om, så det får bli ett senare projekt. Sedan åkte vi hem och såg på Idol och tryckte i oss massvis av godis. Vi satt där, båda två och sjöng (ylade) med i refrängerna och bedömde artisterna hur vi tyckte att det gick för dem ikväll. Sedan kom mamma hem och vi tittade på slutet av någon flippad komedi. Efter det var det Idol igen och vi höll tummarna hårt för Moa, och det var ju tur att hon gick vidare, annars hade det blivit en besvikelse för svenska folket! Och nu sitter jag här, mätt och trött och ensam. Mina ögon är rödsprängda och huvudet dunkar, jag är nog aningen övertrött. Sängen skriker efter mig, det är mörkt ute och dags för att sova ett tag. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar