2011-11-19

Lördag, telefoner och middag

Idag vaknade jag tre gånger. Ja faktiskt, tre gånger. Jag sov så himla skönt men vaknade av en oskön mobiltelefon som ringde och störde 12.20 på morgonen. Det var lilla mamma som väckte mig, men hon bad om ursäkt och sa åt mig att somna om. Jag lyckades somna om men efter ett tag ringde telefonen i huset, jag lät det ringa för man blir ju sådär lagom arg när nån ringer och stör på morgonen (okej på dagen egentligen men det var på morgonen för mig). Jag somnade om igen och efter ett tag ringde det än en gång! Vad är det med allt ringande!? Då sprang jag upp och svarade, och det visade sig att det var någon som ringt fel! TACK.

Nu sitter jag här med en god omelett och tittar på TV, "pengarna på bordet" visas. Väldigt nervöst program detdär, men rätt underhållande!

Idag har jag tänkt plugga lite och sen fram mot kvällen ska jag och min familj på fest, (vi har ett familjegäng som brukar träffas då och då, det är jättemysigt tycker jag, vi är väl ungefär 5-6 familjer som brukar träffas, äta middag och umgås).  Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar