2013-10-16

JAG ÄR TILLBAKA

Hej hallå så himla många gånger! Jag är ledsen att jag inte bloggat alls på senaste tiden men det är så att det var väldigt många olika faktorer som bidrog till att jag helt enkelt inte orkade med det längre haha! Så då tog jag en liten paus bara. Men nu har jag tänkt att vara tillbaka igen, och fortsättamed mitt lilla bloggande så ni kan ta del av mitt oootroligt intressanta liv. haha gud nej, intressant är det väl inte riktigt, men ni ska få hoppa in i mitt liv igen så ni kan se vad jag pysslar med om dagarna!

Det är väl inte så himla mycket som hänt i mitt liv sen sist egentligen förutom att skolan har börjat, jag har färgat håret brunt och att jag flyttat från lägenheten! Jag är nöjd med mina beslut (förutom skolan då haha). Ni har alltså inte missat särskilt mycket, så ni kan likagärna hoppa in nu utan att känna er vilsna.

Idag, den 16e oktober, har jag och jacob varit tillsammans i ett halvår, vilket känns superlänge i tid men så himla kort om man tänker på oss. Det blir väl inte så mycket firande för vår del tyvärr, för jag har en konsert med min kör ikväll på gottsundateatern, så all min tid går åt till det! Men kul ska det bli såklart, som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar