2013-10-18

Girls night!

Efter skolan åkte jag och mamma till Gränby centrum och gick runt lite och handlade mat och lite sånt. Sedan övningskörde jag hem (motorväg för första gången!) för att sedan börja laga middag tillsammans. Sedan kom mammas kompisar Jannika och Anna förbi på middag och tjejkväll. Det var supermysigt och jag har haft så himla roligt! Helt fantastiska människor är de som jag tycker så mycket om. Och vilka historier! Man ledsnar aldrig.

Tyvärr var jag tvungen att gå upp och ska snart lägga mig nu, för imorgon är det en lång dag. Upp tidigt för kör-rep imorgon från 10-18, sedan middag med två Stella och Sofia och sedan ska jag skynda hem till Sara och ha myskväll och sova där. Jag längtar supermycket till imorgon för det kommer bli en så bra dag. Men jag är så himla trött efter min sjukt pressade vecka så ikväll måste jag lägga mig tidigt, för min egen skull! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar