2013-07-03

Fem jäkligt långa veckor

Nu sitter jag (efter alldeles för mycket packning) i bilen med mormor&morfar påväg till västkusten, Orust, där vi har sommarhus. Min mormor är uppvuxen där, så det är väldigt mysigt där tycker jag. Jag är alltid lycklig och avslappnad när jag är där. Jag kommer vara borta i ca 5 veckor. Borta från min älskling. Jag brukar ju inte skriva om så mycket känslor här på bloggen som ni kanske märkt, för jag är inte en sån person som pratar om mina känslor så mycket.
Det krävs mycket för att jag ska berätta hur jag mår och tänker på.
Men detta känns faktiskt jobbigt på riktigt.

FEM JÄKLIGT LÅNGA VECKOR. Vad fan har jag gett mig in på kan man undra haha! Tur det att han kommer och hälsar på mig, annars skulle jag inte klara mig! 6 timmars bilresa ligger framför mig nu! Kulkul

 





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar