2013-05-19

Min fina lördag

Idag gick jag upp vid 11, gjorde fattiga riddare med äpplen till frukost/lunch. Sedan planterade jag mina blommor jag fått av mamma på balkongen. Sedan låg jag i soffan och slappade framför nån film på tvn. Efter det storstädade jag hela lägenheten (vilket verkligen behövdes!). När jag var klar fick jag stressa till reginateatern där min kör De visa har haft konserter i fredags, idag(lördag) och även imorgon! Vi repade, sminkades och myste. Sedan gjorde vi en så bra show som vi var kapabla till! Var superkul idag igen! Så jäkla härligt gäng är vi!

Mina fina vänner Tove, Siri, Frida och Stina var och lyssnade på mig, vilket betydde massor! Var så kul att ha er där för min skull tjejer! Min älskade familj var även support! Supermysigt!

Efter konserten begav sig vi tjejer hem till mig och hade Eurovision-mys så det bara skrek om det( eller sjöng, kanske! Hehe) Det har verkligen varit en supermysig dag/kväll! Tack för den allihopa! Strax kommer min fulla pojkvän(som var för trött för saluhallen) hit och sover över. Imorgon taggar jag inför sista konserten med kören för denna gången! Puss och godnatt!

(Jag är alltid usel på att fota då det händer massa saker och man har roligt, då glöms det bort. Så jag har ytterst få bilder! En från kören med Amanda och jag som var supertaggade! Och två från Eurovision-myset, en tagen från Hannas instagram!)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar