2013-05-20

Min fina dag

Idag har varit en bra dag. Och en stört varm, solig och lökig dag. Jag stack ner på stan vid ett och träffade Jacob. Vi käkade lunch i skuggan på unico, sedan satt vi vid ån och åt glass. Ni får några överdrivet cheesy kärleksbilder som jag aldrig trodde jag skulle lägga upp här, men nu blev det så ändå!

När vi käkat upp glassen, stack Jacob till jobbet, och jag träffade min otroligt efterlängtade Sara. Vi köpte jordgubbar och stack till mig och satt på min balkong i solen och pratade i timmar. Så mysigt och så välbehövligt! Nyss fixade jag hamburgare och pommes till middag och nu ligger jag i soffan framför tvn och degar och väntar på att Jacob slutar från jobbet!

Ja, det har varit en bra dag helt enkelt. En jäkligt bra dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar