2013-03-25

Lägenhetskaos

Jag är hemma och är sjuk idag, var hos doktorn tidigare... Min mage är cp-konstig och jag har gått ner i vikt då min kropp inte tar upp nån näring alls av mat längre tydligen. Så jag ser ur som en zombie, supertrött, hungrig hela tiden men så fort jag äter nåt så får jag magknip, ringar under ögonen och enligt läkaren "en gul nyans på kropp och ansikte" haha vad nu det är. Så jag fick ta massa prover och hoppas på att det inte är nåt allvarligt. Läkaren trodde att det kanske kan va glutenintolerans...MEN DET FÅR DET FANIMEJ INTE VARA (no offence Frida haha).

Jag ligger i soffan och tittar på medan pappa håller på att sätta upp en vägg, haha låter kanske konstigt men.
Det ska bli en vägg för sängen, så vi bygger liksom ett minilitet sovrum i det stora rummet. Det blir nog fint faktiskt, bilden i mitt huvud är fin iaf haha, så därför är det lite kaos här i mitt lilla hem idag.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar