2013-03-27

Älskade gubben vad har du ställt till med?

Idag lämnade Ralph oss. Min systers underbart fina katt. Han blev påkörd. Ett slag i huvudet. Att det kan gå så fort. Att livet kan få vara så orättvist. Att efter en halvtimme få reda på något så hemskt. Älskade, älskade Ralph. Du betydde så extremt mycket för oss alla. Det kommer kännas tomt utan ditt jagande efter ens fötter, krafsandet på dörren när jag sov över och de små tassarna som du satte mot kinden. Du var så fin. Så jävla fin. Jag har förr verkligen inte varit nån djurvän, och ibland varit rädd för katter. Men du Ralph, det var du som ändrade på det och visade mig att du ju visst var världens snällaste. inget ont i hela kroppen. Jag älskar dig Ralph. Så mycket. Och jag saknar dig ännu mer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar