2012-11-08

Mars-mongon kan väl också få va med på bild?

Nu har jag precis tatt en lång dusch, detta förklarar det blöta håret på bilden! Jag har sjukligt tråkigt, så det är väl lika bra att ha ännu lite tråkigare, om möjligt. Plugga. Psykologi. Jag har prov imorrn men min motivation till att lära och gå i skolan har varit som bortblåst i ungefär en månad nu. Jag vet inte vad jag ska göra åt den saken. Typ ta ett ledigt år eller nåt skulle ju vara galet skönt.

Jag känner bara ibland att jag inte orkar mer. Jag är alltid så jävla stressad och när jag är stressad, gör jag något åt det? Näe. Jag ligger hemma, tycker synd om mig själv och ser på serier. Vilket i sig kan vara väldigt mysigt, men jag skulle verkligen vilja ha kraften till att ta tag i mitt liv, så som de allra flesta i min omgivning verkar ha gjort för läääänge sen. Men hur?

Jaja, det löser säkert ingenting att jag sitter här i mjukisbyxor och blött hår och skriver om mina problem på bloggen. Men nu blev det lite så. Iaf lite. Nä nu ska jag försöka orka resa på mig och ta tag i mitt liv. Till att börja med borsta mitt blöta, toviga hår.

Orsaken till att jag ser ut som nåt jävla mongo från mars på bilden är för att jag känner mig lite så just nu. Där har ni förklaringen! Hoppas att ni blev lite lyckligare av det :) xxx

1 kommentar:

  1. Fan vad snygg du är! Sjukt vacker. Älskar dina käkben...

    SvaraRadera