2012-11-08

Helt slut

Kom hem ganska nyligen efter att ha varit på IG-dagen i skolan och gjort två prov. Religion hade jag missat och matte fick jag ig på. Man känner sig så hemsk när man sitter där bland 60 andra elever i ett klassrum. Vi alla är dåliga. Vi alla har fått IG. Fast oftast så är det ju faktiskt att man har missat ett prov och varit sjuk den dagen. Men det är det ju ingen annan som vet. Alla tar förgivet att man inte klarat ett visst prov. Och självklart är det så ibland för mig, speciellt när det gäller matte..hehe. Men det hör inte hit egentligen. För även om man missat eller fått ig så sitter man där och skäms, och alla andra idioter dömer en.

Nu ska jag ligga i soffan ett bra tag och bara inte göra nånting. Eller jo, äta macka och se på top model ska jag göra, men det räknar jag som att göra ingenting. Ikväll ska jag råplugga psykologi, prov imorrn, känns ju kul. Jag är helt slut och känner verkligen att jag inte orkar med nånting just nu.

Ni får en bild från i somras bara för att jag så mycket hellre skulle vilja vara på mitt sommarställe på västkusten just nu än här hemma. Att inte behöva tänka på nånting annat än vilken glassmak man vill ha eller vilken bikini man ska ta på sig till badet är vad jag behöver just idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar