2012-10-29

Måååååndag

Idag är det måndag för er som missat det. Enligt mig är det sjukt svårt att hålla reda på dagarna när det är lov. Allt bara smälter ihop som en massa och inga konturer finns längre kvar. Fast lite skönt är ju det ändå! Just nu ligger jag i min soffa ivirad i en filt, fortfarande klädd i pyjamas och med datorn på magen (BILDEN) Det är så det brukar vara för min del. Jag blir olagligt lat när det inte är skola. Eller, jag är ju alltid rätt lat, men när jag är ledig blir jag riktigt lat!

Idag ska jag plugga massa hemska skolgrejer...först ska jag bara....nej fy elin, du måste verkligen plugga nu! Som sagt är jag lat, så jag skjuter upp det litegrann..jag ska bara kolla på top model först. SEN ska jag faktiskt plugga! Och efter det blir det födelsedagsmiddag för mormor och pappa. Värt att firas för jag älskar de såååå mycket så! Plus att det blir tårta...det om NÅGOT är väl värt att firas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar