2012-08-10

HEMMA!!!

Nu är jag äntligen hemma efter tre härliga veckor på mitt sommarställe på västkusten! Mycket roligt har hänt under de fina veckorna men jag har samtidigt haft riktigt megatråkigt vissa dagar av tiden då det inte finns annat att göra än att se på os..vilket jag inte är ett så jättestort fan av...

Iaf! Jag har precis kommit innanför dörren och ska börja packa upp alla grejor, blir ju rätt mycket saker man tar med sig för semester i tre veckor...iaf om man heter Elin. För jag lyckas nämligen alltid slänga ner både det ena och det andra, även om man är bombsäker på att man inte kommer använda det,för att det känns bra att ta med det liksom...

Imorgon ska jag och familjen på min kusin Robins bröllop! Ska bli riktigt skoj, jag älskar bröllop! Så mysigt! Jag och min syster Anna ska sjunga på bröllopet också så det blir ju lite extra roligt! Nu ska jag packa upp klart och sen ta en skön dusch och efter det slappa framför TVn för jag har kanaler igen!! Hihi! Vi har bara 1,2,4,6 på sommarstället så jag har längtat efter min tv kan man säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar