2012-08-07

Fotografering!

Igår kväll (klockan 11) traskade jag och elvira ner till badplatsen här på västkusten för att fota. Vi hade tänkt fota wetlook-bilder i vattnet, med blött hår, blöt kropp och rinnande maskara. efektfullt, tänkte vi. Jag stod i det 13-gradiga iskalla vattnet och doppade mig om och om igen (speciellt huvudet) för att jag skulle se riktigt blöt ut på alla bilder. I nästan en timma befann jag mig i det kolsvarta vattnet, bland tång, maneter, krabbor och knottriga armar. Det var jäkligt svårt att se sexig och snygg ut måste jag säga, och är inte så säker på att jag lyckades heller. Det är inte så lätt när tänderna skakar som aldrig förr, gåshuden är på plats och den rinnande maskaran svider i ögonen.

Men tänkte slänga upp några bilder på resultatet av vår lilla fotograferingstrip!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar