2012-08-17

Här sitter jag och äter blåbär!

Just nu sitter jag i mitt rum på sängen framför Pretty Little Liars och smaskar blåbär med mjölk!
Det känns alldeles förjävligt att sommarlovet nu är slut (okej, helgen är kvar, men tekniskt sätt är det bara en helg, inget sommarlov) men jag har ändå haft ett sjukt bra, gosigt, mysigt och härligt sommarlov med finfina människor och folk, även om det har gått sjukligt fort.
Jag tänker inte dra igenom nån lång lista på vad jag gjort och vilka personer jag träffat, för det skulle förmodligen bara tråka ut er alla! Men det jag kan säga är, TACK till alla er som gjort min sommar så fin.

Imorgon ska jag förmodligen ta mig en sväng till Stockholm för att träffa David, och på söndag ska jag och mina fina flickor ha tjejkväll och övernattning hos Siri för att "tagga" inför ett nytt skolår tillsammans! Så där vet ni slutet på mitt lilla sommarlov iaf!



HA DET BÄST! (flodhäst) Åh vad kul elin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar