2012-08-16

FRÅGESTUND

NU är det såhär att jag tänkte ta mig ann en liten frågestund! Som ni kanske märkt har jag aldrig tidigare haft någon frågestund på min blogg, men jag ska göra mitt bästa att svara på era frågor! Jag är inte sån som skriver vad som helst på internet, för vissa saker tycker jag kan få fortsätta vara privat och som inte angår någon annan än mig själv eller kanske mina närmsta vänner, så vissa frågor kanske jag låter bli att svara på, så ha förståelse! Men fråga på, så förhoppningsvis får ni svar på era frågor!

Men kör på! Fråga mig vad ni vill!


4 kommentarer:

  1. Här kommer lite frågor till dig;
    Dejtar du någon just nu?
    Är du nöjd med ditt utseende?
    Sjunger du i duschen? Om ja, kan du spela in det och lägga upp det på din blogg?
    Kan du ta ett foto på dina fötter? (Helst utan skor)
    Vilken skostorlek har du?
    Vem är din allra bästa vän?

    SvaraRadera
  2. Woop woop! Ge tips hur man pluggar som en äkta rosendalare (hihi).
    Vad är godast i skolcafeterian? (enough med skolfrågor nu ;))
    Vad lägger du helst dina pengar på?
    Vilket är ditt absoluta favoritplagg? Visa bild fröken!
    Vem är den snyggaste killen i världen, om du absolut INTE får välja Robert Pattinson?
    Vilket land vill du helst besöka?
    Vad vill du göra efter gymnasiet?

    SvaraRadera
  3. Vilket är ditt absoluta favoritplagg?
    Vilket resemål skulle du vilja besöka?
    Om du fick välja en superkraft, vilken skullle det då vara?
    Om du fick ta med dig tre saker till en öde ö, vilka skulle det vara?
    Visst är jag bäst?

    SvaraRadera
  4. vilken är din favorit klädaffär?
    vad föredrar du helst...
    jeans eller tajts?
    katt eller hund?
    vitt eller svart?
    sola eller bada?
    cykla eller gå?
    stan eller landet?
    blond eller brunett?
    många kompisar eller en bästa vän?
    duscha eller bada?
    Puss på dig min fina och svara på frågorna.

    SvaraRadera