2012-05-25

Svart var det här!

Detta är något helt nytt för mig. Därför skriver jag om denna otroligt spännande och intressanta händelse här, så att ni också får ta del av den!

Jag har nämligen köpt ett par svarta strumpor!

Och nu undrar ni säkert vad fan jag tänker med och varför jag skriver det här...

Men det är faktiskt så att jag ALDRIG ägt ett par svarta strumpor förut någonsin i mitt hela lilla liv.

Jag är en sån där som ALLTID vill ha färgglada, konstiga och töntiga strumpor. Det bara är så. Det är lite som underkläder faktiskt. Ingen ser dem, men du vet att dem är där (haha klart du vet..?)

Så detta är något stort. ETT PAR SVARTA STRUMPOR?! För att informera er om varför jag nu gått och införskaffat mig ett par strumpor i begravningsfärger så är det för att vi är så illa tvungna att ha det när vi har konsert, för svart ska det va!

Jag vet inte riktigt om jag passar i svarta strumpor... Det känns inte riktigt som jag liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar