2012-05-25

Åh vad jag gapar på bild

Jag kom precis hem efter en hektisk men otroligt rolig och härlig kväll fylld med skratt, stress och humor.

Premiären för årets konsert med De Visa är härmed avklarad och jag känner mig så himla glad! För att det gick skitbra och att ingenting gick åt helvete!

Rosa rosor av mamma och pappa och massor av kramar hit och dit. Känner mig som en riktig Hollywood-stjärna! Vad sker härnäst liksom? Vita duken kanske? Haha nejdå, men jag mår bra. Detta var skitkul!

Nu väntas det tråkigaste jag vet i hela världen (anledningen till att jag nästan aldrig har smink): DAM DAM DAAAAMMM...!!! : att ta bort smink!

Fy vad det är tråkigt, så fruuuktansvärt tråkigt. Bland det värsta jag vet. Men jag har hört att man kan få rynkor vid tidig ålder om man sover med sminket, så kanske är det värt tiden. Eller inte...

Efter den otroligt tråkiga sminkborttagning väntas det bästa:
GOSSIP GIRL! Jag ska slänga mig i soffan, trycka i mig godis och somna framför TVn. Hörs senare!

XOXO (höhö var bara tvungen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar