2011-12-20

Vad skulle vi göra utan mobiler?

Igår kväll beslöt sig jag och Hanna att vi skulle ses på stan klockan ett idag... Jag var lagom seg på morgonen och tänkte att det skulle ta ungefär 20 minuter att åka till stan. Det jag inte tänkte på var att det var mormor som skulle köra mig till stan... Bilturen tog ungefär 50 minuter. Hannas mobil är trasig så det gick inte att få tag på henne. Hon stod utanför Åhléns (där vi hade bestämt träff) och väntade i ungefär 20 minuter tills hon insåg att hon blivit dissad och gick därför därifrån och gick till biblioteket för att sitta vid datorn. Jag satt i bilen och blev mer och mer stressad. Jag försökte ringa (även om jag visste att hennes mobil var paj) och jag skrev på fb till henne att jag var försenad... Sen fick jag svar!! Hanna rusade allt vad hon kunde till Åhléns. Jag stod utanför Åhléns och väntade i ungefär 20 minuter. Sen gav jag upp och gick till stora torget. Och där stod Hanna!! Vid Åhléns! Där vi hade bestämt träff! Vi hade bara stått på olika sidor om Åhléns! Vad skulle vi göra utan mobiler?! Sen när vi väl träffat på varandra gick vi till cupido och åt lunch och sen gick vi runt för att leta julklappar... Och gick till Claes ohlson för att sitta i massagestolar i nån halvtimma! Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar