2011-12-23

Jag vill inte ha jul än!

Tiden har gått alldeles för fort, det känns verkligen inte som att ha gått ett halvår i skolan. Jag har inte hunnit med massa aker som jag skulle vilja hunnit med och jag har haft för mycket att göra (plugg t.ex.) så jag har inte fått någon julkänsla än.

Min adventskalender från the bode shop är snart slut och julkalendern på TV har bara ett avsnitt kvar. Det känns sorgligt hur fort tiden går, för jag skulle verkligen vilja ha denna härliga julkänsla tillbaka...den försvann vid sisådär 12 års ålder och kommer säkertligen aldrig tillbaka... Jag vill ha julkänsla...men allt går ju inte att köpa med pengar.

Jag hade verkligen planerat för att denna jul skulle jag ha en riktig julkänsla men det är bara en dag kvar nu och så fort kommer det verkligen inte gå att hitta den. Jag vill inte ha jul än, för jag är inte beredd på det.

Här kommer iaf ett litet försök till julkänsla,
 för Disney är ju ett måste på julen! Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar