2011-11-08

Skolbio och satsumas

Idag vaknade jag klockan sju, (vilket är en timmes sovmorgon för mig), tog en dusch och åt en lång och mysig frukost framför TVn. Det är verkligen nostalgiskt och underbart att få vakna upp och titta på ett avsnitt Nanny en tisdag som denna! Sedan tog jag tåget till stan (lantis, jag vet) och träffade Stina, så vandrade vi iväg med raska steg till Spegeln. Vår klass skulle nämligen på skolbio och se Svinalängorna. Vi hade blivit förvarnade att filmen skulle vara väldigt hemsk och sorglig men jag tyckte mest att den var seg, långsam och lite överskattad. Mina vänner tyckte helt annorlunda, de tyckte att den var jättehemsk och de satt och bölade under nästan hela filmen och var alldeles rödmosiga när vi kom ut. Det var så gulligt! Sedan gick vi till mcdonalds och åt lunch och sen tog en promenad till bussen för att återvända till skolan. På vägen stödde vi på en plåtlåda, eller elskåp eller vad det nu var, som var full med små magneter, så vi blev ju helt enkelt tvungna att stanna och leka lite med det! Såhär blev resultatet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar