2011-11-09

Plugg=Myskväll

Idag hade jag tänkt att plugga när jag kom hem...men som vanligt blev det inte så. Jag började med att sätta på lite musik, ta en "simpson-macka" och slå upp matteboken. Jag räknade typ två tal och sen fastnade jag och då blev det inget kul längre. Jag hatar när man kör fast i matte! Sen åt vi middag och då kom även min efterlängtade storasyster hem och åt middag med familjen. Hon flyttade hemifrån för ungefär en månad sen och har nuförtiden aldrig tid att hälsa på...höhö. Men iaf, min syster Anna kom hem och då ville jag ju inte sitta och plugga...så det blev myskväll framför TVn i mitt rum istället! (Inte i hennes rum, för den har jag tagit över och gjort om till någon sorts garderob...höhö) Så det blev inte så mycket plugg för min del, så det får jag väl ta igen imorgon...tyvärr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar