2013-11-16

Idag är det vår dag

Idag har vi orkat med varandra i 7 månader, Jacob och jag. För mig är det mycket, men om man jämför med min syrra och hennes killes snart 8 år är det ju ingenting! 

Tillbaka till oss; 7 månader är för mig en lång tid men med dig känns den kort. En evighet med dig skulle fortfarande inte vara tillräckligt lång tid till att retas, bråka, busa och irritera dig. Det är det bästa som finns! För trots att jag kan vara vääärldens jobbigaste och drygaste skitunge så blir du fortfarande aldrig arg och än så länge har du ju inte ledsnat på mig! Ingen får mig att skratta så fult, konstigt och mycket som du, och ingen gör mig så lycklig som du gör. 

Ikväll skulle jag, Jacob, mamma och anna egentligen gått på teater tillsammans, men jag vaknade imorse med feber, magont och illamående, så jag har inte kunnat ta mig från soffan på hela dagen och det enda jag kunnat få i mig är lite ris och välling. Så min mysiga kväll blev inställd, som vanligt får jag massa sjukdomar och mår dåligt istället. Men som tur är kommer antagligen Jacob hit ikväll, trots min äckliga feber! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar