2013-05-14

Improduktiv dag, javisst!

Idag hade jag nationella prov i engelska och sedan slutade jag ca 11. Jag käkade lunch i skolan och sen hade jag tänkt att hinna med mycket. Men icke sa Nicke! Mina planer var att städa och dammsuga hela lägenheten för att det är stört stökigt..,sen hade jag tänkt baka och sedan sova middag ett tag.

Men nej, jag gick på stan, köpte skålar, gick hem, hamnade i soffan. Punkt. Jag hann iförsig sova i ca 5 minuter innan pappa kom med mikron så det gjorde knappt nån skillnad haha! Jag har alltså legat i soffan och kollat på eva & adam (älskar dom!!) hela dagen, från klockan 1 till 8. Och jag kommer ligga här iaf en timma till innan jag ska åka till Jacob för att han slutar jobba 9. Ja en mycket produktiv dag det vill säga. Men dagar som denna behövs faktiskt ibland. Det intalar jag mig själv åtminstone.

Jag slänger upp några otroligt vackra bilder på mig själv haha. -för att jag kan.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar