2013-02-15

Äntligen!

Nu är det äntligen fredag, vilket innebär sportlov! Dock har jag en uppsats och några svenskauppgifter kvar att fixa, men det går nog fort nu i eftermiddag. SEN är jag äntligen ledig! Så fruktansvärt skönt!

Ikväll ska jag på middag och myskväll hos finfrida med mina favoriter. Sen imorgon blir det utgång med lilla hannis som fyller 18 bast!
På söndag beger sig jag, mamma och pappa till fjällen, rättare sagt björnrike/Vemdalen för skidåkning med några familjevänner ett par dagar. Jag skulle tippa på att vi kommer hem typ på torsdag. SEN FLYTTAR JAG PÅ FREDAG!! Så mycket tid går ju såklart till det. På lördagen 23 har hannis födelsedagsmiddag med SUSHI!! Mums!

Och sen är det söndag, så börjar allt om från början med skola och plugg haha, så det kommer gå fort tror jag, detta lovet. Men jag gillar ändå att ha saker inplanerade ibland, då vet man att man har mycket roligt framför sig. Detta lovet kommer bli naaajjjssss....

Bilderna är från vår ooootrooooligt givande mattelektion klockan 10 på morgonen. Pigga och glada finstina och jag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar