2013-01-19

jag hatar bussar. punkt.

Godmorgon alla fina! I morse vaknade jag upp hemma hos lillo efter en supermysig kväll med allt från kinamat till spiderman i 3D. Vi gjorde pannkakor till frukost, muummmss.

Sen tog jag bussen till min syrra, då stopknapparna inte funkade, så den körde förbi min hållplats! Fyfan vad sur jag blev. Busschauffören sa att han precis skulle möta bussen från andra hållet och att jag bara behövde vänta några sekunder vid hållplatsen och åka tillbaka. Inte för att det är särskilt långt mellan hållplatserna, bara sisådär 500 meter, men eftersom han sa att bussen skulle komma när som helt så väntade jag såklart. JAG STOD DÄR I EN KVART. I 25 MINUSGRADER OCH VÄNTADE PÅ BUSSJÄVELN. Så nu känner jag inte mina tår, och min näsa skulle platsa som tema på en jullåt. Arg.

Nu ska jag iaf sätta fart med pluggandet. Litteraturhistoria och matte står på schemat. Sedan ska jag på barnkalas, om man nu fortfarande kan kalla det det? Hos min kusin som fyller 15 år! Grattisgrattis!
Sedan kaaaaanske jag drar ut till saluhallen, men inte så jättetroligt, då jag har fööör mycket plugg att göra klart. Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar