2012-11-17

Pinsamt tråkigt liv

Jag måste ha universums tråkigaste liv. Just nu ligger i sängen framför tvn, äter äpple med jordnötsmör och en avokado till middag, kollar på kläder på internet jag verkligen inte har råd med då jag för tillfället har 32 kr på mitt kort och 10 kr i plånboken, samtidigt som jag försöker plugga lite halvhjärtat i samma stund som jag fyller munnen med godis jag egentligen inte är sugen på.

Justeja, glömde jag säga att det är lördagskväll? Hur patetiskt är inte detta. Jag är helt ensam hemma på en lördag. Jag plöjer romantiskt komedi efter romantisk komedi och mår sämre och sämre efter varje. Varför är inte mitt liv som i en film? Jag vill också ha en kille som springer efter mig i regnet när jag har världens uslaste dag. Jag vill ha musik i alla stunder i mitt liv, som förklarar alla känslor, och jag vill rida på hästar i solnedgången. Okej kanske inte, hästar är rätt läskiga. Men seriöst, vad som helst duger bättre än detta! Nä nu ska jag dega framför Mean girls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar