2012-10-16

TAGGA HALLOWEEN!

Den 2a november ska jag på Halloweenfest så det gäller ju att börja tänka ut nåt fyndigt att klä ut sig till! Jag har alltid älskar halloween, det är lätt min absoluta "favorithögtid", då jag älskar att klä ut mig! Det finns nog inget roligare än det! Speciellt när man får sminka sår, använda fejkblod och linser.

Apropå linser beställde jag just nu alldeles nyss ett par vita linser på fargadelinser.com som jag ska ha på halloweenfesten! Så taggad! För två år sedan klädde jag ut mig till vampyr, och då beställde jag röda linser från samma sida, och de var skitbra så jag kör på det så blir det säkert dunder! Jag tänker nog inte avslöja vad jag ska vara nu, även om det kanske är lätt att lista ut. Men självklart slänger jag upp bilder från halloweenfesten (kanske innan festen också)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar