2012-09-07

Fredag, håltimma och sång


Idag är det fredag, för er som missat det. Så jäkla skönt med helg så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Idag har varit en jobbig dag, som alla fredagar kommer vara framöver. Börjar skolan halv nio. Resten av klassen slutar klockan elva... Förutom vi olyckliga som läser franska, för vi har fått den stora lyckan att ha FYRA timmars håltimme...och SEN franska i en och en halv timma. Jippi.
Direkt efter skolan gick jag och fikade. Ensam. Kulkul. Fast ändå rätt nödvändigt då jag fick lite tid till att vara duktig skolflicka, ta mig samman och plugga lite. Efter det drog jag mig mot nannaskolan för att sjunga med min kör De Visa, för att vi ska SJUNGA IMORGON KLOCKAN SJU PÅ NANNASKOLAN, eftersom det är kulturnatt! Det är gratis inträde så om ni har tid att komma förbi, titta och lyssna på mig och de andra så är ni varmt välkomna!
Nu sitter jag på bussen hem, med lugn musik i öronen och när jag kommer hem ska jag se på awkward, pretty Little liars, the OC och göra absolut ingenting.
Ha det bra, så hörs vi! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar