2012-07-08

Hejdå Grekland!

Nu har jag lämnat min fina grekiska ö Samos och har landat på Arlanda. Jag sitter just nu i en alldeles för trång taxibil påväg hem. Jag längtar så sjukt mycket efter min säng, då grekiska sängar känns som att sova på stengolv. Jag har praktiskt taget brytit nacken varje natt av att både säng och kudde är alldeles för hårda. Jag har svullnat upp runt ögonen av för mycket AC under nätterna. Svetten har runnit av att promenera så lite som 20 meter för att enligt mig, är 41 grader en aaning för varmt. Jag har tryckt i mig alldeles för mycket oliver, fetaost, tomater och tzatziki och jag har smörjt solkräm som en liten dåre.

Trots allt det har jag haft en sjuuuukt härlig vecka i Grekland! Här får ni lite random bilder från min lilla fina vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar