2012-05-14

Rosendagen!

Idag var hela skolgården full av hippies. Förutom jag, stina och siri...(förlåt, vi är tråkiga, men vi orkade verkligen inte!)

På min skola är det varje år någonting som kallas för Rosendagen. Hela skolan är samlad och leker lekar och myser. Iår var det tema Woodstock, så nästan alla klädde ut sig till härliga hippies!
Massvis av band uppträdde på skolgården, vi proppade i oss massa pastasallad och lekte lekar som bara den! Jag hade däremot förväntat mig att det skulle vara mycket mer lekar, för det har det tydligen varit tdigare år, så det var en liten besvikelse. Men det var ändå en väldigt rolig och mysig dag!

Två små klipp får ni se nedan.

  • Ett där jag springer tio varv runt en liten pinne så fort jag kann (norsk fylla, irländsk julafton, eller vad man vill kalla det!)
  • Och ett där hela klassen ska dra ett snöre genom kläderna på så kort tid som möjligt!

Jag bjuder även på lite härliga bilder från dagen!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar