2012-05-31

Inventering på Ica maxi!

Idag har jag slitit hårt som fan! Jag, Tove, stina, dorota, Frida och Anna var på Ica maxi och inventerade (räknar varor!) 7 timmar totalt stod jag och tryckte in siffror på en liten apparat, bläddrade bland reflexer och suckade för det jobbiga arbetet. Men pengar är pengar, så jag stod ut! Så det känns jäkligt bra nu i efterhand!

Jag började med att räkna såpbubblor. Drygt 2000 såpbubblor?! Och med olika streckkoder så jag var först tvungen att dela upp dem i de olika motiven: prinsessor, Hello Kitty, spider man, cars, toy story och nån annan som jag inte kommer ihåg! Två timmar senare, tvåtusen inräknade såpbubblor och jäkligt ont i ryggen senare.. Var jag klar. Med det.

Sen gick jag vidare till sandleksaker, badleksaker, pooler, golfbollar, bebissaker, skor, kläder... Och höll på så i 7 timmar. Väl förtjänta pengar måste jag påstå! Nu blir det sängen för en trött tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar