2012-05-11

FREEEEEEDAAAAAG

Nu är det ÄNTLIGEN fredag!!! De flesta "vanliga" männsker skulle nog springa ut på stan, käka mysig middag med kompisen eller familjen, gå på bio eller trilla in på någon trevlig hemmafest.

Men inte jag.

Fredagar är för mig den dagen som jag gör ABSOLUT INGENTING ALLS!
Jag vill vara iklädd mina blåa mjukisbyxor, en gammal stor T-shirt och håret i en slarvig tofs. Jag vill stänga in mig på mitt rum och dränkas av tv-serier, tv-program eller filmer. Jag vill trycka i mig så mycket chips, godis och glass jag bara orkar, och hälla i mig flera liter kola.

Jag vill stänga ute världen och bara bry mig om mig själv, för det får man göra ibland. Det får man göra på fredagar.


Så därför slänger jag upp en bild på en galen Elin på en fredag. En elin då hon inte bryr sig om att de flesta av er förmodligen kommer tycka att hon ser ut som en kossa på bilden. En elin som tänker ha världens bästa fredag.

Tack och hej! (leverpastej) ..höhö..

1 kommentar: