2012-04-03

Min dag i storstaden!

                                                              Först åt jag lunch med Ludde.




                                                      Sen träffade jag Dorota och Frida!



                                                          Vi gick vi till Mc Donalds.



Sen vidare till Beyond Retro!



...där vi provade massor! bland annat solglasögon!




Och jag köpte mitt första plagg någonsin från en second hand butik!



Vi hittade alla lite smått och gott!



Sen gick vi till Weekday!



...Och busade i Monki´s provrum!




Och hängde där alla coola hänger: Plattan!



Sen träffade jag David!



                                                    ...Vi fikade. David åt damsugare.



                                   Sen åkte jag hem! Tack för dagen, ni gjorde den toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar