2012-03-01

A picture lasts longer, BITCH!

Det är väl för fan inte mitt fel att mina strumpbyxor nu nödvändigtvis envisades med att gå sönder?
Alltid samma visa.

Alla (tjejer,kvinnor, tanter och övrigt) har väl någon gång fått en ful repa längs benet i strumpbyxorna du hade på dig till din klänning?

Tror folk på allvar att jag ville ha en maska längs ena låret.. "för att det är snyggt"?!
Nä, precis, trodde inte det heller.

Så sluta glo, snälla. Alla har väl nån gång varit utsatt i en situation där man inte känner sig bekväm (med trasiga leggings!!)

Det hjälper ju inte precis att varenda en på stan ger världens mest dömande blickar.

"jag valde inte detta själv, det bara hände, OKEJ?!"

Jag vet att det kanske är att ta i, men dessa idéer om att alla ska vara perfekta hela tiden, det håller inte i längden. En repa i strumpbyxorna, för omatchade kläder eller lite fett hår. Jag/du/ni vet ju redan om att du har lite fett hår eller trasiga strumpbyxor!

Att döma folk efter deras utseende- är såååå last year (last never)!

3 kommentarer:

  1. hahahaha a picture lasts longer!! vad menar du med det? det går lätt att misstolka. krrrraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ledsen om jag var otydlig. Med detta menar jag då så klart att om de nu ska glo som blådårar så kan de lika gärna ta ett foto (för att det varar längre). Detta är ett yttryck. Hoppas att jag gjorde det tydligare för dig! Kram

      Radera
  2. hahah fett stelt. det var ju din bästaste bästis som skrev. kan inte rå för att jag har dålig humor hehehe <333

    SvaraRadera