2012-02-09

debattartikel-skit!

Jag kom hem runt 9 efter Romeo & Julia (teatern) och började skriva på min helvetes debattartikel, som ska vara klar i kväll, som jag fick reda på idag...!

Jävla helvetes skit tänkte jag, men det var bara att sätta igång och skriva, för den måste ju göras nån gång.

Så nu har jag suttit här framför en fyrkantig skärm och skrivit på den där otroligt tråkiga artikeln. Jag mailade den till min lärare för bara några sekunder sen, så nu känns det bra! Även om den kanske inte blev sådär jättebra, så blev jag klar tillslut.

Nu blir det sängen för min del! Imorgon ska jag vara "fadder" för några 96or som kommer och hälsar på vår skola. Jag har inte riktigt fått en uppfattning om om jag borde se fram emot det eller inte. Vi får väl se!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar