2012-01-25

Det här med att vara kittlig...

Att skratta lite, hoppa till eller skrika lite när någon kittlas nån gång ibland... Så farligt är det inte.
Om man tycker att det är roligt eller pinsamt att ibland bli lite kittlad.

Men för vissa (MIG!) är det inte riktigt lika roligt!
Jag är så extremt otroligt mega-kittlig så det är inte klokt!

Om nån nuddar mig så ryser jag, sticker nån en penna i midjan (löst såklart) på mig så hoppar jag till, om nån planerar att kittla mig (observera att personen kommer närmare och närmare, beredd att kittla mig) börjar jag skratta redan innan, inställd på att det kommer kittla som fan.

Men detta beteende är det inte charmigt eller gulligt längre...det är bara hopplöst och jävligt irriterande!
Usch vad jag hatar att bli kittlad.

Det värsta: när folk vet att man är kittlig blir det tydligen 10 ggr roligare att kittlas! Och detta kommer man att få dras med resten av livet!

Tack äckliga gener!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar