2011-12-12

Lärarens favorit...?

Idag är jag trött... Inte på det sättet att jag vill sova (okej det också) men trött på saker som ska hända. Imorgon, på tisdag, är det naturkunskapsprov och samtidigt lucia! Jag sjunger i kör så det är luciatåg hela dagen imorgon. Det gör att jag måste ta ledigt från skolan och missar då provet!!! Min lärare gav mig världens utskällning och sa att jag måste gå till skolan och göra provet... Men min körledare sa att jag måste vara med på lucia. Detta ledde till att min körledare fick ringa och prata med min lärare och tillslut gick hon med på att låta mig gå. Det ändå problemet med detta är att det inte finns några andra tillfällen att göra provet på än den 11 januari?! Megalångt dit! Typ första dagen efter jullovet... Samma dag jag kommer hem från Thailand! Jag kommer vara död och helt slut och med jetlag. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar