2011-12-03

Idag var en bra dag

Idag gick jag upp tidigt...8 på en lördag, det är inte okej! Men jag gjorde det för en kul grej, jag är ju med i kören De visa, och har varit det i några veckor nu. Vi övar nämligen för fullt med luciasånger och jullåtar och idag hade vi då en kördag då vi repade hela dagen och hade mysiga fikapauser och lunch och middag med massa spex, sång och lekar. det var jättekul, det var längesen jag skrattade så mycket!

Enda nackdelen med den här dagen var att jag inte hade någon tid alls att plugga till mitt gigantiska historieprov som jag ska ha nu på tisdag, på HELA VÄRLDSHISTORIEN!!! Jag håller lite smått på att gå under men jaja, livet kan vara lite stressigt ibland, jag antar att man får försöka hålla fötterna på jorden och bara gå vidare. Försöka ialla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar