2011-11-22

Besvikelse

Idag åkte jag till skolan vid 11, för vi skulle bara ha en lektion som började klockan 13. Då tänkte jag vara duktig och åka till skolan lite tidigare för att plugga. Och vad blev det av det då? Inte ett jävla skit! Sen när lektionen började fick jag veta att den var frivillig! Jag hade inte behövt åka till skolan! Jag hade kunnat sova hela dagen. Men iaf, jag var där så jag tänkte att jag kunde försöka göra någon nytta ändå... Jag satt i skolan till klockan 3, sen gav jag upp, jag hade inte åstadkommit någonting på hela dagen! Så himla ovärd tisdag! Jag är besviken på mig själv ja, jag hade kunnat gjort massor på alla timmar jag satt där, och känt mig mindre stressad sen... Men nej, så långt tänkte inte jag! Förlåt att jag är emo! Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar